Wij zijn Creatieve Doeners met een strategische aanpak.

BlackBoxes is een creatieve studio die thuis is in verschillende commerciële processen. Wij genereren meer omzet voor bedrijven in Retail & Horeca door deze creativiteit in te zetten en te combineren op het gebied van Visual Merchandising, Online Marketing, Social Media en Interieur Ontwerp & Styling. We zijn naast creatief ook strategisch, denken in plannen, dat is een zeldzame combinatie! 

 

BlackBoxes  - Out of the Box

Omdat je met letterlijk een zwarte box heel veel dingen visueel kan maken spreekt dit snel tot de verbeelding. In ons logo staat de naam ook gedeeltelijk buiten de zwarte box. ‘out of the box’ denken, dat is wat we dagelijks doen, kijken naar mogelijkheden en onze creativiteit de vrije loop laten. Of kijken naar een "plan B" omdat je toch nóg verder doordenkt en iets anders niet gezien hebt bij de eerste keer. Juist het tweede plan kan veel beter zijn dan plan A omdat je dan meer ervaring en verdieping hebt én hebt gezien waar je kunt verbeteren.

 

BlackBoxes whats in the name 

Waar de naam BlackBoxes vandaan komt? Blackboxes zijn middelen, situaties of mogelijkheden die je zelf niet kent of waarvan je niet weet hoe het werkt. Je weet dat ze bestaan en hoe je ermee moet omgaan, maar om echt eruit te halen wat erin zit, daarvoor heb je niet voldoende kennis, ervaring of de juiste mensen. 

Wij van BlackBoxes hebben wel de kennis, ervaring en het netwerk om zich hierin te verdiepen. We zijn goed in creatieve processen visueel maken, meedenken met de klant, visual merchandise, Styling, 3D presentaties maken en interieur ontwerp. Voor dit alles is een flinke dosis lef en een compleet andere manier van denken nodig: wij hebben dat in huis en willen graag die Black box voor je openen en er het maximale uithalen. 

Even voorstellen: Martine

“De drijvende kracht en het creatieve brein achter BlackBoxes ben ik, Martine Dijkstra. Als mensen mij moeten omschrijven komen woorden als ‘eigenwijs en ‘eigenzinnig’ regelmatig voor. Maar ook de termen ‘doorzetter’ en ‘verbinder’ zullen voorbij komen. Ik merk dat ik altijd 5 stappen vooruit denk en zo mezelf en mijn omgeving scherp houd. Ik vind het belangrijk om mijn kennis en ervaring te delen. Of het nu om marketing, visual merchandising of fotografie gaat, ik wordt er blij van te inspireren en mensen en bedrijven met elkaar te verbinden.”